Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Ordinace MUDr. Jarešové
Ordinace MUDr. Jedličkové
Pošta Patrner
28
Ordinace MUDr. Jarešové
Ordinace MUDr. Jedličkové
Pošta Patrner
Obecní úřad uzavřen
PF 2022
29
Ordinace MUDr. Jarešové
Ordinace MUDr. Jedličkové
Pošta Patrner
Obecní úřad uzavřen
PF 2022
30
Obecní úřad uzavřen
PF 2022
31
Obecní úřad uzavřen
PF 2022
1
PF 2022
2
PF 2022
3
Finanční úřad pro Pardubický kraj
PF 2022
4
Finanční úřad pro Pardubický kraj
5
Finanční úřad pro Pardubický kraj
6
Finanční úřad pro Pardubický kraj
Tříkrálová sbírka
7
Finanční úřad pro Pardubický kraj
Tříkrálová sbírka
8
Tříkrálová sbírka
9
Tříkrálová sbírka
10 11 12 13
Změna jízdních řádů autobusových linek.
14
Burgery v Hostinci u Špičáků
Změna jízdních řádů autobusových linek.
Výsledek Tříkrálové sbírky 2022
15
Změna místa stomatologické pohotovostní služby
Burgery v Hostinci u Špičáků
Změna jízdních řádů autobusových linek.
Výsledek Tříkrálové sbírky 2022
16
Změna místa stomatologické pohotovostní služby
Burgery v Hostinci u Špičáků
Změna jízdních řádů autobusových linek.
Výsledek Tříkrálové sbírky 2022
17
Změna jízdních řádů autobusových linek.
Výluky jízdních řádů
18
Změna jízdních řádů autobusových linek.
Výluky jízdních řádů
Oprava výlukového jízdního řádu BUS - škola
19
Změna jízdních řádů autobusových linek.
Výluky jízdních řádů
Oprava výlukového jízdního řádu BUS - škola
20
Výluky jízdních řádů
21
Výluky jízdních řádů
22 23
24 25
Představení knihy Orlicko-Kladské pomezí z ptačí prespektivy
Zahájení provozu školní jídelny
26
Nosné kuřice
27
Nosné kuřice
28
Odstřel v lomu Mistrovice
Nosné kuřice
29
Změna stomatologické pohotovosti
Nosné kuřice
30
Změna stomatologické pohotovosti
Nosné kuřice
31
Nosné kuřice
1
Nosné kuřice
2
Nosné kuřice
3
Nosné kuřice
4
Nosné kuřice
5
Nosné kuřice
6
Nosné kuřice
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz .
Adresa elektronické podatelny: ou@bystrec.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formátu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Obecní úřad Bystřec
Bystřec 182
561 54 Bystřec

Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Pondělí a středa od 8:00 do 11:00 a od 12:00 do 17:00 hodin.

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)